Strona główna > Radio ZET > Konkursy > Radio ZET rozdaje samochody
Radio ZET rozdaje samochody Drukuj Email
piątek, 08 maja 2009 13:58

W poniedziałek (11 maja 2009 roku) na antenie Radia ZET rusza nowa zabawa dla słuchaczy o nazwie - "Masz samochód!". Codziennie przez kilka kolejnych tygodni tygodni, na antenie stacji będzie mozna wygrac samochody.

W ramach zabawy "Masz samochód!" od 11 maja 2009 roku przez cztery kolejne tygodnie słuchacze Radia ZET   od samego rana będą mogli wygrywać samochody - codziennie ktoś odjedzie czerwonym Citroenem C3 Picasso.

W ciągu dnia pojawią się trzy szanse na zdobycie głównej nagrody, która może paść już w pierwszej rundzie konkursu. Jeśli nie, szansę otrzyma kolejny słuchacz. Jeżeli również w drugiej rundzie nie padnie Citroen, w trzeciej nagroda jest gwarantowana dla słuchacza, który wejdzie na antenę. Zgłoszenia do konkursu odbywają się za pomocą wiadomości SMS.

źródło: Media2.pl

Comments

avatar Eliza
+2
 
 
no no
avatar eliza954
0
 
 
no no
avatar eliza123
0
 
 
nono
avatar hehe
0
 
 
zacielas ise eliza?? :D
avatar smutna stazystka
-1
 
 
juz od 1,5 tyg gram o ten samochod i co, i zonk...
avatar obserwator
-1
 
 
to ściema z tym konkursem.wyciąganie kasy z naiwnych ludzi :/
avatar MAŁA
0
 
 
Radio Zet wzbogaca się na takich naiwniakach jak My , nie będę robic z siebie naiwniaka jakich i tak jest duzo .To ściema z tym konkursem , a My łykamy takie kity jak pelikan żabę .ŻAŁOSNE !!!!!!!!!!!!!!!
avatar NIBY ZWYCIĘZCA
0
 
 
RADIO ZET NACIĄGA LUDZI!!!!!OPOWIEM WAM PEWNĄ HISTORIĘ, KTÓRA WYDARZYŁA SIĘ WCZORAJ!!!! ZADZWONIŁA DO MNIE JAKAŚ KOBIETA Z RADIA ZET, POWIEDZIAŁA, ŻE DZWONI Z RADIA ZET I ŻE MAM ODGADNĄĆ 3 PIOSENKI, KTÓRE ZA CHWILĘ USŁYSZĘ!! ZGADŁAM DWIE PIOSENKI, ZAŚ JEDNEJ NIE!! PANI TA POWIEDZIAŁA MI, ŻE WYGRAŁAM W RADIU ZET 700ZŁ!!!!! A CZYTAŁAM O KONKURSACH W RADIU ZET I WIEM, ŻE DO WYGRANIA JEST SAMOCHÓD LUB LAPTOP, CZY APARAT , A NIE PIENIĄDZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!POWIEDZIAŁA, ŻE SIĘ ZE MNĄ SKONTAKTUJE TELEFONICZNIE, ALE DO TEJ PORY NIKT SIĘ NIE ODEZWAŁ:(:( NAWET NIE SPYTAŁA JAK MAM NA IMIĘ...TYLKO POWIEDZIAŁA, ŻE PIENIĄŻKI MI PRZEŚLE W CIĄGU 7DNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
avatar yasmine86
+3
 
 
zgadzam sie ja od 3 tygodni gram o ten samochóg i d*** to wyciąganie kasy oj niełądnie!!!
avatar słuchacz
0
 
 
niby zwyciężczynio - to ze ktos dzwoni do ciebie i przedstawia sie ze jest z radia to wcale nie musi oznaczac ze ten ktos naprawde dzwoni z radia zet. jesli sie radia troche slucha to wiadomo jakie sa konkursy i ze aktualnie pieniedzy do wygrania nie ma a na pewno nie 700zł. Wiele razy wygrywałem juz w konkursach tej stacji i zawsze obsługa jest profesjonalna i na najwyzszym poziomie i za pewniam cie ze nie ma mowy by radio nie pytalo sie ciebie jak sie nazywasz i jaki jest twoj adres.
odrobine zastanowienia!
avatar xanja
0
 
 
ja gram od 2 lat w różnych konkursach tego radia i co?? a no nic
Wydałam już tyle kasy,że szok, chyba sama bym sobie kupiła ten samochód :/
avatar MB
0
 
 
Nie jest nigdzie w regulaminie napisane, że każdy kto gra, to kiedyś wygra. Ja bardzo często biorę udział w konkursach SMSowych ZETki i nadszedł czas, że i mi się udało. 11 maja wygrałam pierwszego z piętnastu Citroenów. Moi mili, to nie jest ściema. kto gra, ten ma szansę na wygraną. A te przykłady powyżej... to dziecinada. Jak ktoś gra to dobrze wie na jakich zasadach to się odbywa. Życzę powodzenia! MB
avatar dareczek29
0
 
 
zawistność ludzi jest dziwna.Ja gram od początku i jeszcze nie udalo mi się wygrać,ale mam nadzieje,że nadejdzie taki dzień i do mnie zadzwonią.No cóż większe prawdopodobieństwo jest w Zetce niż w totka. Ale nikogo nie osądzam. Pozdrawiam
avatar adam
0
 
 
Zasada jest prosta. Ileś tysięcy ludzi wysyła ileś tysięcy sms-ów, potem oddzwaniają do jednego i ten szczęśliwiec dostaje kasę. Reszta kasy idzie do kasy radia i się kręci. Normalna zrzutka. Proste , nie? Może ktoś, z tych co się żalą, ze grają 3 tygodnie, a nic nie wygrali, pomyśłi ilu ludzi wysyła sms-y...i się zastanowi , czy warto.
avatar FANNN
0
 
 
U MNIE BABKA W MIEŚCIE WYGRAŁA TEN SAMOCHÓD.WIEC CHYBA NIE ŚCIEMA Z TYM KONKURSEM..A SAMOCHÓD....LIMUZYNAAA NA MAXAA
 

Czy wiesz że..

Radio ZET zaprezentowało nowy spot reklamowy, który będzie wykorzystywany w trwającej kampanii wizerunkowej "Tematy te ma ZET". Jest to już trzeci i zarazem ostatni spot jesiennej kampanii. Od poniedziałku (20 września 2010 roku) w telewizyjnych blokach reklamowych pojawi się nowa reklama Radia ZET - "Autostopowicze”.